نمونه کار طراحی اپلیکیشن

چرا مارا انتخاب می کنید

طراحی سایت اصفهان وب
ضامن موفقیت شما

طراحی اپلیکیشن چیست ؟

همزمان با گسترش دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و طراحی اپلیکیشن موبایل در همه ی زمینه ها، تعداد کاربران موبایلی روز به روز بیشتر می شود. میزان استفاده از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند کم تر شده است. در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن موبایل و تبلت می باشد و این آمار روز به روز در حال افزایش است. گوشی های تلفن همراه بهترین وسیله برای دسترسی به اطلاعات هستند در صورتی که محصولات یا خدماتی برای ارائه دارید و می خواهید محصولات و خدمات شما دیده شوند و افراد بتوانند شما را بیابند و از آنها استفاده کنند ، طراحی اپلیکیشن اندروید و ios اختصاصی بهترین روش برای رسیدن به اهدافتان است اپلیکیشنی که ظاهر جذابی داشته باشد فروش بیشتری خواهد داشت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی به موفقیت کسب و کار شما کمک بسیاری می کند. شما می توانید با کمک یک شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و ios معتبر و حرفه ای ، سفارش خود را ثبت کنید. و مطمئن باشید که کار شما به بهترین روش انجام خواهد شد.

همگام بودن با تکنولوژی با طراحی اپلیکیشن

امروزه همگام بودن با تکنولوژی یکی از ضرورت های موفقیت در هر کسب و کار است. طراحی اپ موبایل متناسب با کسب و کارتان در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت دارد. از طریق آن می توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید.در ادامه درباره ی ساخت اپ و مزایای آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. اصفهان وب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می باشد که پروژه های خود را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام می دهد. طراحی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن چیست؟

به نرم افزار هایی که برای موبایل های هوشمند، تبلت ها، دستیار های شخصی دیجیتال و غیره ساخته می شوند، نرم افزار کاربردی گفته می شود که به اختصار به آن ها App یا اپلیکیشن می گویند. کاربر توسط این اپلیکیشن ها، به طور مستقیم فرمانی را در گوشی هوشمند خود اجرا می کند . بسیاری از مدیران فعالیت های حرفه ای و بیزینس خود را جهت ارائه بهتر خدمات و محصولات خود ، به اپلیکیشن موبایل نیازمندند.

چرا به طراحی اپلیکیشن نیاز است؟

امروزه افراد نیازهای مهم و اساسی زندگی خود را از طریق اپلیکیشن فروشگاهی رفع می کنند و همچنین برای حمل و نقل از اپلیکیشن اسنپ و برای خرید و فروش از اپلیکیشن دیوار استفاده می کنند. امروزه گوشی های موبایل انجام کارها را راحتتر کرده اند و کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios حرفه ای می توانند فروش خود را چندین برابر کرده و کار خود را رونق ببخشند.

اپلیکیشن ها انواع مختلفی دارند نظیر :

اپلیکیشن های HTML5 :

براساس تکنولوژی های شناخته شده وب ، نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS بوده و برای ایجاد تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر می باشد.

اپلیکیشن های محلی :

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios براساس یک پلت فرم خاص طراحی می شوند مثلا جاوا و Eclipse مختص اندروید و Xcode و Objective-C مختص ios می باشد.

اپلیکیشن های ترکیبی :

ترکیبی از دو مدل فوق است. طراحی اپ موبایل

ساخت اپلیکیشن اندروید

برای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می توانید با اصفهان وب تماس بگیرید و تمام امکانات مورد نظر خود را ارائه دهید تا در طراحی اپلیکیشن شما در نظر گرفته شود. طراحی اپلیکیشن موبایل ، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کند و طراحی اپلیکیشن اختصاصی موجب منحصر به فرد شدن ، افزایش اعتبار و افزایش مشتریان و رونق کسب و کار شما می شود.

طراحی رابط کاربری اختصاصی اپلیکیشن

طراحی رابط کاربری از موارد بسیار مهم در طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت می باشد حال ممکن است این سوال پیش آید که طراحی رابط کاربری برای چیست؟ طراحی رابط کاربری مشخص می کند که چه المان ها در کجا باید قرار بگیرند تا مشتری بیشتری را جذب کنند . اصفهان وب با تحلیل کاربران شما و طرح های به روز ، طراحی انجام می دهد و سعی می کند با طراحی های جدید و خلاقیت و نوآوری ، ارتباط کاربر با اپلیکیشن و سایت را بهینه سازی کند. با طراحی رابط کاربری اختصاصی اپلیکیشن می توانید در جذب و نگهداری مشتریانتان موفق تر عمل کنید با ایجاد اپلیکیشن اختصاصی رشد کسب و کار خود را چند برابر کنید.

مراحل طراحی اپ

ابتدا باید هدف خود را برای اینکه متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای طراحی نیاز داریم مشخص کنیم آیا هدف ما یک بازی است یا برنامه آموزشی یا یک ابزار؟ بعد از اینکه هدف معین شد می توانیم بنا به نیاز از آن ها استفاده کنیم.چه مراحلی باید در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود : تعیین کردن موفقیت: منظور از موفقیت چیست؟ تعداد مشخص دانلود، تعداد کاربران فعال یا یا میزان پول پرداختی تعیین میزان بودجه: بودجه با توجه به هدف مورد نظر باید به دقت مشخص شود. پلتفرم برنامه:بررسی کنید کدام پلت فرم موقعیت بهتری را برای شما ایجاد می کند. ویژگی های اپلیکیشن: باید حرفه ای باشد تا کاربران تشویق به استفاده از آن شوند همچنین کیفیت واسط کاربری آن مهم است. هدف اپلیکیشن بعد از انتشار :محصول باید بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن در اصفهان
TOP