نمونه کار سئو سایت

چرا مارا انتخاب می کنید

طراحی سایت اصفهان وب
ضامن موفقیت شما

سئو چیست؟

سئو چیست و چگونه کار می کند؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. متخصصان سئو وب سایت ها، صفحات وب و محتوا را بهینه می کنند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری کسب کنند. سئو مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر، موقعیت و مفید بودن انواع مختلف محتوا در نتایج جستجوی ارگانیک است. این محتوا می‌تواند شامل صفحات وب، رسانه‌های ویدیویی، تصاویر، فهرست‌های مشاغل محلی و سایر دارایی‌ها باشد. از آنجایی که جستجوی ارگانیک بهترین روشی است که مردم به محتوای آنلاین دسترسی پیدا می‌کنند، استفاده از بهترین شیوه‌های سئو برای اطمینان از یافتن و انتخاب عمومی محتوای دیجیتالی که منتشر می‌کنید و ترافیک وب ارگانیک ضروری است. سایت شما را افزایش می دهد.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

برای اینکه بفهمید سئو چگونه کار می کند، داشتن یک درک اولیه از نحوه کار موتورهای جستجو ضروری است. موتورهای جستجو از خزنده‌ها (همچنین به عنوان عنکبوت یا ربات شناخته می‌شوند) برای جمع‌آوری اطلاعات در سراسر اینترنت برای پر کردن پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ خود، به نام «نمایه‌ها» استفاده می‌کنند. خزنده ها از یک صفحه وب شناخته شده شروع می کنند و سپس پیوندهای آن صفحه را به صفحات دیگر دنبال می کنند. به عنوان مثال، اگر صفحه‌ای که Google قبلاً در Patagonia.com با موضوع لباس‌های مستعمل فهرست‌بندی کرده است، دارای پیوندهای داخلی به صفحات دیگر در سایت برای کت‌های دست دوم، چکمه‌های پیاده‌روی استفاده شده و پیراهن‌های فلانل استفاده شده باشد، Google می‌تواند از طریق پیوندها به آن صفحات بخزد. ارائه شده است. در همین حال، اگر صفحه اصلی لباس های دست دوم پاتاگونیا به مقاله ای در TheGuardian.com در مورد تأثیرات منفی مد سریع لینک دهد، Google می تواند از پاتاگونیا به مقاله خبری از طریق پیوند بخزد و در نتیجه آن محتوا را کشف کند و به طور بالقوه آن را نمایه کند. محتوای صفحه کشف‌شده، و زمینه پیوندهایی که خزنده از پاتاگونیا به گاردین دنبال کرده است، به Google کمک می‌کند تا بفهمد صفحه درباره چیست و چگونه به همه صفحات دیگر در فهرست آن مرتبط است. اگر شما روزنامه نگاری هستید که مقاله گاردین را در مورد مد سریع نوشته است، این واقعیت که بخش لباس های استفاده شده در فضای باز از یک برند بزرگ به محصول شما پیوند داده شده است به گوگل نشان می دهد که ممکن است بین مشکلات مد سریع رابطه وجود داشته باشد. و راه حل بالقوه خرید لباس کارکرده به جای لباس جدید. این روابط معنایی به Google کمک می کند تا برای هر درخواستی که از عموم جستجوگر دریافت می کند، نتایج را نشان دهد. موفقیت موتورهای جستجو به عنوان کسب و کار به این بستگی دارد که مردم نتایج موتورهای جستجو را متناسب با نیازهای خود بیابند. هر چه یک موتور جستجو مانند گوگل پیوندهای بیشتری پیدا کند که از نوع خاصی از محتوا به منبع خاصی اشاره می کنند، اطمینان بیشتری پیدا می کند که منبع پیوند داده شده با جستجوهای خاص مرتبط است. سپس موتور جستجو تعیین می‌کند که این منبع در زمانی که مردم آن درخواست‌ها را مطرح می‌کنند، شایسته رتبه‌بندی بالایی است. سه دسته اصلی سئو وجود دارد: سئوی درون صفحه، سئوی خارج از صفحه و سئوی فنی، که همه آنها با هم ترکیب می شوند تا به موتورهای جستجو کمک کنند تا محتوای شما را کشف، خزیدن، فهرست، درک و رتبه بندی کنند و این مقاله به هر یک از آنها می پردازد. این موضوعات

چرا سئو مهم است؟

یکی از دلایل مهم اهمیت سئو این است که به ناشران آنلاین کمک می کند در نتایج نمایش داده شده توسط موتورهای جستجو ظاهر شوند. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ هر کدام روش‌های خاص خود را برای نمایش و قالب‌بندی محتوایی دارند که هنگام وارد کردن یک پرس و جو در کادر جستجو توسط کاربر، به شرح زیر است: در پاسخ به سوالی مانند این، موتور جستجویی مانند گوگل می تواند نتایج بسیار متنوعی را برگرداند، بیایید برخی از انواع مختلف نتایج را در اینجا بررسی کرده و برچسب گذاری کنیم:

1. نتایج ارگانیک سنتی

آشناترین نتایج گوگل، نتایج ارگانیک سنتی است که شامل پیوندهایی به صفحات وب سایت است که بر اساس الگوریتم های گوگل به ترتیب خاصی رتبه بندی شده اند. الگوریتم‌های موتور جستجو مجموعه‌ای از فرمول‌هایی هستند که موتور جستجو برای تعیین ارتباط نتایج احتمالی با درخواست کاربر استفاده می‌کند. در گذشته، گوگل معمولاً یک صفحه از 10 نتیجه ارگانیک را برای هر پرس و جو برمی گرداند، اما اکنون این تعداد می تواند بسیار متفاوت باشد و بسته به اینکه جستجوگر از رایانه رومیزی، تلفن همراه یا دستگاه دیگری استفاده می کند، تعداد نتایج متفاوت خواهد بود. نتایج ارگانیک سنتی به این صورت است که هر ورودی دارای عنوان، توضیحات، پیوند به منبع و ویژگی‌های دیگر مانند تاریخ‌ها و پیوندهای اضافی است:

2. ویژگی های

SERP فراتر از نتایج ارگانیک سنتی، موتورهای جستجو می‌توانند نمایشگرهای دیگری را که می‌توان تحت عنوان «ویژگی‌های SERP» طبقه‌بندی کرد، نشان داد. انواع مختلفی از ویژگی های SERP وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

سئو سایت در اصفهان
TOP