نمونه کار بنر تبلیغاتی

چرا مارا انتخاب می کنید

طراحی سایت اصفهان وب
ضامن موفقیت شما

 

بنر تبلیغاتی چیست ؟

بنر تبلیغاتی «بنر تبلیغاتی» (Banner Ad) که با عنوان «تبلیغ نمایشی» (Display Ad) نیز شناخته می‌شود در واقع نوعی بیلبورد دیجیتال است. بنرهای تبلیغاتی با استفاده از تصاویر و جلوه‌های بصری در تلاشند که توجه مخاطبان را جلب کنند و باعث افزایش ترافیک ورودی وب‌سایت تبلیغ‌کننده شوند. این بنرها به طور معمول در مکان‌هایی با ترافیک و بازدید زیاد در صفحات وب قرار می‌گیرند و منجر به افزایش «آگاهی از برند» (Brand Awareness)، «نرخ کلیک» (CTR)، فروش و تعداد «مخاطبان راغب» (Leads) می‌شوند. بنر تبلیغاتی اگر به شکل اصولی و خلاقانه طراحی شده باشد می‌تواند توجه خوانندگان را جلب کند و آن‌ها را به کسب اطلاعات بیشتر درباره موضوع تبلیغ بنر، ترغیب کند. بنرهای تبلیغاتی اغلب رنگ‌های روشن دارند، جذاب‌اند، متن‌های طولانی ندارند و به جای متن از تصاویر و محتوای چندرسانه‌ای برای انتقال پیام و اطلاعات بهره می‌گیرند.

بنر تبلیغاتی چطور کار می‌کند ؟

بنرهای تبلیغاتی برای هر دو گروه تبلیغ‌کنندگان و پلتفرم‌های منتشرکننده تبلیغات، درآمد ایجاد می‌کنند. به همین دلیل از مفیدترین و مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد در دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌روند. اما این بنرها چطور باعث افزایش درآمد می‌شوند؟ فرض کنید شما پلتفرم انتشار تبلیغات هستید. در این صورت به احتمال زیاد وب‌سایتی با محتوای باکیفیت، مفید و ارزشمند دارید و افراد زیادی از صفحات وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، اما راهی برای کسب درآمد از این محتوا ندارید. وب‌سایت شما جایگاه‌های پربازدید و ارزشمندی دارد که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. برای استفاده از این جایگاه‌ها به منظور کسب درآمد، باید در یک شبکه نمایش تبلیغات عضو شوید. این پلتفرم‌ها شما را به تبلیغ‌کنندگان متصل می‌کنند و به شما یک اسکریپت ارائه می‌کنند که با اضافه کردن آن به کدهای وب‌سایت، بنرهای تبلیغاتی به صورت خودکار در وب‌سایت به نمایش درمی‌آیند. در نهایت شما به‌ازای هر کلیک روی این تبلیغات یا هر بار نمایش آن‌ها، کمیسیون دریافت خواهید کرد. تبلیغ‌کنندگان نیز از این طریق می‌توانند درآمد و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. فرض کنید شما کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آگاهی از برند و میزان درآمد خود را افزایش دهید. در این صورت باید کاری کنید که بنرهای تبلیغاتی شما در وب‌سایت‌های پربازدید مخاطبان هدفتان قرار بگیرد. برای این کار، به پلتفرم‌های تبلیغات نمایشی مبلغی برای خرید یک مکان تبلیغاتی خاص در وب‌سایت‌های پربازدید پرداخت می‌کنید. اگر تبلیغات شما به درستی طراحی شده باشند و مؤثر واقع شوند، هزینه تبلیغات برای هر کلیک نسبت به درآمد کسب شده کاهش می‌یابد و «نرخ بازگشت سرمایه» (Return on Investment | ROI) کسب‌وکار شما افزایش پیدا می‌کند.

اصول طراحی بنر تبلیغاتی برای بازدهی بیشتر

زمانی که ابزار مناسبی را برای طراحی بنر تبلیغاتی یافتید، باید کار طراحی آن را بر اساس اصول طراحی بنر تبلیغاتی آغاز کنید. بنرها می‌توانند به دلخواه شما و مطابق با سلیقه طراح ساخته شوند، اما توجه به نکاتی خاص برای مؤثرتر کردن تبلیغات و دریافت حداکثر بازدهی، ضروری است. در غیر این صورت ممکن است بنری طراحی شود که هیچ تأثیر مثبتی ندارد و تنها فضایی را در صفحه وب اشغال می‌کند.

بنر در اصفهان
TOP